2010. október 23., szombat

Ismertető

Sziasztok!

Megnyílt az első saját kezűleg alkotott blogom :) Páran már olvashatták az írásaimat a http://szeretetbolszerelem.blogspot.com oldalon. A történet Tartalmát már kiraktam oldalra de egy kicsit részletezem.
Edward elhagyja Bellát a New Moon-ba. Minden ugyanúgy megy mint a könyvbe amíg nem találkozik Laurenttel. Na itt jön a csavar, mert Laurentet nem Victoria küldte hanem a Denali klánnal van átutazóba. Laurent csatlakozott a Denali klánhoz és Irina párja lett. Az önkontrollja miatt - ami még kevés van neki - ráveti magát Bellára. Nem sok kellett volna hoz hogy megölje szerencsétlen lányt, de Denali klán éppen időbe érkezik hogy megmentsék Bellát. De az átváltozás megkezdődött. A feltűnés elkerülése miatt vissza utaznak Alaszkába. Laurentnek hatalmas bűntudata van, hogy majdnem megölt egy embert. Bella vámpírként és Denali ként éli minden napjait a hideg Alaszkába. Kateben megtalálta a volt legjobb barátnőjet, Irinával mind a ketten imádják a motorokat extrém sportokat. Még Tanyával is megtalálják a közös hangot, hiszen mind a kettőjüket egy Edward Cullen nevezetű srác koppintotta le. Olyan számára mint egy nővér. Carmenre és Eleazara pedig úgy tekint mint nagynénire és nagybácsira. Laurent megkéri kedvese, Irina kezét és belevetik magukat az esküvő szervezésbe. Persze a meghívottak listájából nem hiányozhat a régi jó Cullen család :)

Na ez lenne a részletes tartalom a prológus talán vasárnap vagy jövőhéten kerül fel. Remélem lesz akit érdekel a történetem. Bétáim pedig memi 18 és Szepy. Imádlak titeket (L)

Puszy Alicy

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jóó lett a blog!! És én vagyok az első olvasód :P Most nagyon rákattantam erre a törire!!! Egyszerűen fantasztikus lesz sztem és ilyet még nem is olvastam de még csak hasonlót sem!!! Nagyon nagyon várom már a prólogust és az első fejit és előre figyelmeztetlek h az én kommijaimtól nem szabadulsz :P Én is IMÁDLAK <3 PUSSZIIII(L)(L) :D

Kata írta...

Szia itt vagyok mint ígértem :D
szerintem nagyon jó lesz és engem érdekel :D siess te is a frissel :D

Szepy írta...

Szia!
Nah itt vagyok!
Nagyon jó a blog, amint tudok csinálok fejlécet is :) Nem foglak békén hagyni a kommikkal :D Az agyadra fogok menni, a végére már megfogsz unni :P Nagyon várom az első fejezetet!
Puszi

Alicia Mirza írta...

Nagyon tetszik nekem eddig! várom az első fejit!