2011. március 3., csütörtök

12. fejezet - előzetes

Sziasztok!

Igen jól látjátok én ALicy megint jelentkezem :) Remélem örültök, és hogy még nagyobb legyen a boldogság hoztam egy kis ajándékot... mint a címből is kiderült már dolgozom a fejin és csak, hogy egy kicsit kedveskedjek nektek - bár majd ha meglátjátok mit hoztam talán nem leszek már olyan kedves :D Na nem is szaporíttom tovább szót húzok vissza írni és ha van szerencsém még ma befejezem. hanem max. csak hétfőn mert most hétvégén sielni megyünk és már holnap reggel 6-kor indulunk -.-' lehet sajnálni szerány személyemet, ugyanis tudni illik rettentőemn szeretek szunyálni! Aki szintén szeret aluszkálni dobjom már megy komival pls *.* régen írtam és most jól jönne a támogatásotok.
Puszil titeket Aly

Há nem vártam mást magamtól, úgy őszintén. Mert én világ életemben, halandóként és vámpírként is ilyen voltam. Talán úgy lenne a helyes ha lellépnék és itt hagynám ezt az egész felfordulás úgy ahogy van, hogy az én személyes kis látomásom ne csak az én fejembe létezzen. Na ez volt az a gondolat amitől már a hátam is borsózott, és a gyomrom olyan kicsi lett mint egy éretlen szölő. De ez volt a helyes, hiszen én itt csak láb alatt vagyok. Mikor aztán magamba is eldöntöttem a dolgot egyszer csak megzörrent a zavar, én ilyenten pattantam fel a fekvőhelyzetemből és támadóállasba ereszkedtem. Ha farkas legalább végez velem –futott át az agyamon. De sajnálatos módon nem egy farkas volt hanem egy...“

5 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Szia!
Jó hogy újra itt vagy =)
Sajnállak,de hát van ez így... Ez az utazások része.
Az előzetes is jó volt!
Siess!
Puszi

Névtelen írta...

Szia!
Jaj annyira örülök neked, hogy megint itt vagy!
Már nagyon vártunk!
Én is tegnap éjszaka(csütörtökön), negyed 12-kor értem haza mert síelni voltam 1hétig...én is nagyon szeretek durmolni, dehát ez van tudod valamit valamiért... :P
várom a fejit!
puszi: Encsi

Névtelen írta...

Szia! Örülök, hogy vissza tértél és már nagyon várom a folytatást, remélem hamar meg is kapjuk. :) Amúgy nagyon tetszik a törid.
Üdv,
Melinda

Névtelen írta...

Szia!Igazán örülök,hogy újra írsz!Nagyon várom,hogy mi fog történni!:)

Bella írta...

de örülök a "viszont látásnak"
várom a fejezetet
puszi :)