2010. december 11., szombat

Sajnálom...

Sziasztok csajok :)

Nem is tudom hol kezdjem...Szörnyen sajnálom a de a mai friss elmarad :( Egyszerűen elvagyok maradva az összes blogomon. Ma öt óra után kezdtem bele és egyszerűen elakadtam. Most sírok Veca miatt szóval ilyen lelki állapottal tuti, hogy depi fejit hoznék. De a legnagyobb baj, hogy egyszerűen nincs meg a fejembe a feji és így nem tudok haladni...Én már előre éreztem amikor azt mondták, hogy szombaton suli. Neki álltam Edward szemszögének, de egyszerűen nincs egy ép gondolatom se. Amióta hazajöttem a fejlécen dolgozok. Ez vette el a legtöbb időmet. Örülök, hogy ma feltudtam rakni a Mikor elmentélre a frisst. Akinek van kedve nézzen be lécci kiraktam a Blogjaim listába :) Előre is köszi. Megpróbállak majd titeket kárpótolni ígérem. Kérlek ne haragudjatok. Így is szörnyen érzem magam. Szerdán Bécsbe voltam, csütörtökön osztálybulink volt -a telóm is eltűnt - tegnap meg nagyban írtam. Megpróbálom holnapra hozni a frisst, de semmit nem ígérhetek...Most éppen a karácsonyi meglepiteken dolgozok :D Csak egy kérésem lenne. Nézzetek már ide be: http://www.facebook.com/pages/Stefanie-Renhoh/181826448497148 Még egyszer bocsánat és puszillak titeket Aly

Nincsenek megjegyzések: