2010. december 4., szombat

7. Az elveszett bárány

Sziasztok drágáim :)

Na mivel voltatok olyan kedvesek, hogy nem tetetek el láb alól - bár gondolom páran vasvillával rontottak volna nekem - megírtam a frisst :D Az egyik névtelen komizóm Rose szemszögét kérte, tehát az ő szemszögét neki küldöm. 14 komit kaptam az előző fejihez. Szörnyen boldog vagyok, és ha továbbra is ennyi lesz a komi szám egyre boldogabb fejik lesznek...:P Szepy felkelése nagyon menő lett. Tehát felkelők a fejit nektek küldöm olvassátok kaszákkal és szereséket az írót! A kép ne tévesszen meg titeket! Ez még a LEHETSÉGES jövő...Egy kis háttérzene is jár a fejihez http://www.youtube.com/watch?v=PG2J-74N24c na most mondjátok, hogy gonosz vagyok. Na befogom mert túl sok a rizsa.

Puszy Alicy Cassy Cullen


Rosalie szemszöge

Szörnyen dühös voltam a bátyámra és Alice-re. Eddig állandóan azt hangozatták, hogy mennyire szeretik Bellát, most meg inkább Scarletthez szaladnak, mint szegény lányhoz. Viszont amikor Bella sírva rohan, el akkor már érdekli őket. Röhej a köbön. Végül Tanya ment utána, hogy beszéljen vele a történtekről. Edwardot le kellett fogni, hogy ne menjen azonnal az erdőbe. Bár nem tudom, hogy erdőirtáson törte a fejét, vagy Bellával akart beszélni-bár szerintem arra semmi esélye nem lett volna. Amikor viszont a szülők megláttak a felfordulást a nappaliba, hát mit ne mondjak nem voltak boldogok. De ők nem voltak tanúi miket vágott a kis ribanc Bella fejéhez. A helyébe én tuti letéptem volna a fejét. Edwardot és Alicet szinte az ujja köré csavarta az a kis boszorka. Még Emmett (!) is megkérdezte, hogy nem-e fáj e semmije. Komolyan úgy érzem magam, mint egy megcsalt feleség, és szerintem van is miért. Csak én és a Denali lányok voltunk józanok, hogy nem estünk térdre a házi sárkány előtt. Ma mindenki megzakkant vagy mi a jó fene történt a világgal? Nem bírtam tovább nézni,ahogy mindenki körül ugrálja Miss Mindent Megkapok Hercegnőt ezért a teraszra mentem friss levegőt szívni. Komolyan hányni támad tőle kedvem, persze csak képletesen. Nagy levegőt vettem és teletöltöttem a tüdőm az oly felesleges oxigénnel, hogy egy kicsit lenyugtassam magam és ne ugorjak azonnal neki annak a kis...Á már kedvem sincs neki valami gúny nevet találni. Nem sokkal később- vagyis pár perc múlva - megjelentek a lányok is, és az arcuk alapján ők se nagyon díjazták Scarlett színészkedését.

- Ez a csaj egy kis kígyó - morogta Irina mikor oda értek mellém.

- Nem is értem, hogy tudja Garrett elviselni ezt a nőt. Nekem már a jelenlététől is feláll a szőr a hátamon - mondtam fancsali képpel Kate.

- Detto - forgattam meg a szemem - Na és mi van veled és a boszorka tesójával? - vigyorodtam él kacéran.

- Hát nem is tudom, de amikor vele vagyok mindent rósaszínba látok. Nem érdekel a heti divat,se a körmöm csak Ő. Olyan jó vele - sóhajtott fel álmodozóan. Irinával összenéztünk és egyszerre közöltük a tényt álmodozó barátnőkkel.

- Te szerelmes vagy!

- Mi én? Dehogy, én csak... - tiltakozott rögtön ám a mondat felénél elakadt - Nem lehetek szerelmes, hiszen alig ismerem.

- Attól még létezik szerelem első látásra. Velem is ez volt Laurentel és gondolom Rose is így érzett Emmett iránt - simogatta meg testvére hátát Irina.

- Jaj ne is említsd a férjemet - emeltem égnek a szememet - Őt is megátkozta Scarlett bibircsókos boszorkány.

- Még jó, hogy a vőlegényemnek helyén van az esze - horkant fel Irina.

- Mázlista - morogtam az orrom alatt. Ekkor viszont egy Bella rohant ki az erdőből, majd utána Tanya. A barátnőm az ablakhoz suhant, ám akkor a mosolya - ami gondolom Tanya műve - lefagyott az arcáról. Szaporábban szedte a levegőt, de mire odaértem volna hozzá újra befutott az erődbe. Sajnos most már több fa bánta meg a vámpírerejét. Kíváncsi lettem ezért én is megnéztem mitől rémült meg Bella. Hát mit ne mondjak a látvány letaglózott. Az én barom bátyám átölelte a kis vörös ribancot és az idióta törpe húgom meg a térdénél guggolt. Már indultam volna, hogy leordítsam a fejüket a Mi a jó fenét csináltok szöveggel amikor Scarlett Alice-hez fordult.

- Előbb eszek emberi kaját, minthogy veled vásároljak - válaszolta gúnyosan majd kiszakította magát jéggé fagyott bátyám kezei közül. Hogy lehet valakinek ekkora képe? -kérdeztem magamtól és beléptem a szobába. Lazán nekidőltem az ajtófélfának és megszólaltam.

- Gratulálok, megint sikeresen elüldöztétek Bella - szólaltam dicsérően mire mind ketten rám kaptak a tekintetüket.

- Miért? - suttogta Alice.

- Talán azért mert többre tartjátok ezt a csitrit mint Őt! Komolyan eldobom tőletek az agyam. Eddig azt hangoztattok, hogy mennyire szeretitek, erre meg jobban érdekel titeket az a ribanc mint Bella, akinek szerintetek, hogy esik ezt látni? - kiabáltam dühösen. Erre már az egész család a Denaliakkal együtt a nappaliba volt. Nagy mázlimra a Stone testvérek is.

- Rose drágám nyugodj meg - tette a vállamra a kezét Emmett de én egy mozdulattal lesöpörtem.

- Nem akarok megnyugodni. Csak leakarom tépni Scarlett fejét - morogtam és már neki ugrottam volna, ha a drága párom és az érzelmes bátyám le nem fog.

- Rosalie kérlek nyugalom, nem old meg semmit a verekedés - szólalt meg a fogadott apám szokásához híven nyugodt hangon.

- Legszívesebben én is letépnék a kis szuka fejét, de jobban izgat a húgom hogyléte - lépett be a helyiségbe Tanya - és az erdőé.

- Majd később lerendezzük ezt a vitát, inkább most keressük meg Bellát - jelentette ki határozottan Eleazar. Komoran bólintottam és elsőnként vettem be magam a hóval borított erdőbe. Néha láttam kidúlt fákat vagy szét aprított sziklákat, aminek a halálát minden bizonnyal az elveszett báránykánk okozta. Egyszer csak beleütköztem az egyik családtagba, Edwardba. Arcán csak a szín tiszta aggódást véltem felfedezni. Még mielőtt bármelyikünk is szólt volna meghallottunk egy ismeretlen vámpír hangját.

- Biztos, hogy ezt akarod? Biztos van családod akiknek hiányozni fogsz - az ismeretlen vámpír győzködni próbált valakit. Valakit, akit éppen több mint tíz vámpír keres.

- Nyugodj meg, ellesznek nélkülem - motyogta. Edwardal összenéztünk, és minden bizonnyal az én arcom is ugyanazt tükrözte mint az övé: Félelmet. Azonnal futásnak eredtünk és a családunkkal egyszerre létünk ki a fák közül. Kellett páran pislognom, hogy elhiggyem tényleg jól látok. Bella kar nélkül, sérülésekkel állt a sziklaszirt végén. Szemeit csukva tartotta mintha már szívesen várná a halált. Résnyire nyitotta őket, de amint meglátott minket a tekintete elhomályosult, mint amikor Alice-nek látomása van.Abban a percben mindannyian lefagytunk, egyikünk se mozgott még levegőt se vett. Így nem tudtuk megakadályozni a katasztrófát. Bella egyetlen lépéssel eltűnt a szemünk elől. Csak Edward és Laurent cselekedett. A bátyám már indult volna szerelme után, ám Irina vőlegénye megelőzte. Az előbbi a szikla végénél összerogyott, és a fejét a kezébe temette. Esme volt az első aki oda mert menni hozzá. Letérdelt mellé és nyugtatóan a hátát kezdte simogatni, egészen addig amíg Ő is halk sírásba kezdett. Mindenki magába zuhant. Én Emmett vállába rejtettem a fejem - most nem érdekelt mit művelt korábban - és a többiek is a párjaikkal vigasz tolódtak. Tanya és Kate egymás vállán sírtak a nővérük miatt, ám Irina két közeli családtagjáért hullatott könnyeket. Senki nem tudta mi lesz ezután.


Laurent szemszöge

A jéghideg vizet szerencsére nem érzékeltem, így könnyebb volt megtalálni Bellát. Hogy lehet ez a lány ilyen hülye? Meg akarja magát öletni egy nomáddal amikor van egy szerető családja akiknek szükségük van rá. Na meg itt vannak a Cullenék is akiken látszik, hogy szeretik a testvéremet. Biztos vagyok benne, hogy egy nagy félreértés történt 54 éve. Amikor láttam őket a baseball pályán, elhittem volna a lány vámpír mert olyan erősen kötődött Edwardhoz, és ez viszont is igaz. Viszont amikor az erdőben találkoztunk látszott rajta a fájdalom, és a Cullen fiú iránt érzett szerelme. Ebben a pillanatban megláttam a tenger fenekén fekvő elveszett vámpírlányt. Arca még a szokásosnál is fehérebb volt, ruhái átáztak és gondolom eszméletét vesztette az ugráskor. Leúsztam hozzá és óvatosan a kezembe vettem majd minél gyorsabban igyekeztem fel a felszínre. Amint elérte a lábam a talajt, az ájult húgommal a kezembe kezdtem el futni a házunkhoz. Legszívesebben kedvesemhez rohantam volna, de azzal vigasztaltam magam, hogy nem sokára a feleségem lesz. Amint berohantam a házba, és Bellát felvittem a szobájába, idegesen kerestem ki szerelmem nevét a telefonból.

Irina megtaláltam Bellát! Gyertek haza gyorsabb a nővéred eszméletét vesztette.

Szeretlek Laurent

Amint elküldtem az SMS-est visszamentem Bella szobájába és egy széket húztam az ágya mellé, majd helyet foglaltam rajta.

- Minden rendbe jön. Megígérem - szorítottam meg kőkemény kezét. Mindent megfogok tenni, annak érdekében, hogy Bellát boldognak lássam - még ha ehhez meg kell szabadulnom Scarlett Stone-tól is.

10 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Jaj, imádom Laurent-et, szeretem az összes Denalit! Edward és Alice meg bekaphatják, na meg Emmett is. Rosalie az egyetlen a Cullen-ek közül akit még szeretek!

Sok sok puszi és várakozás a kövi fejire!

Kata írta...

Rose nem hazudtolta meg magát :D Alice és Edward pedig egy balfasz már bocs XD
Lauren, a Denalik és Rose a legjobbak :P
Nagyon jó lett és rem h Bellának semmi baja sem lesz és h magáhoztér

Zsuzsi írta...

Szia!

Hát most voltam túl egy kiadós síráson az x factor miatt,és még a fejezet közben halgattam a te általad ajánlott zenét, és most már totál kész vagyok. :( De a zene,az jó volt! :) De az vigasztal hogy ez a fejezet nagyon jól meg lett írva,gratula az írónak,csak egy a bökkenő hogy a tartalma nem lett valami jó!:)))De remélem ez is rendeződik,és egy halhatatlannak csak nem lehet sok baja!Jaj,hát már ha írok én is ki szeretném mutatni mélységes gyűlöletemet Scartett iránt!ja,és ki ne felejtsem a sorból Edwardot és Alice-t csak még őket nem annyira utálom!:) Remélem tényleg rendeződnek a dolgok,és én még reménykedni sem reménykedek hogy valami úton módon kinyírod Scarlett-et mivel leírtad hogy te mennyire szereted!!XDXDXDXD(fejcsóválás,és reménytelen arc)
Nagyon várom a kövi fejit, siess vele!:)

Zsuzsi

Névtelen írta...

A.. z.. t.. a....
Nagyon jó lett:D
Rosalie hát teljesen meg értem hogy meg akarta ölni:D
Lauren hát őt nagyon bírom:d
Nagyon várom a kövit:D
Fatima:d

Mercédesz írta...

Szia!

Ó te jó ég!!! De legalább megvan Bella. Ez már haladás. DE Edward és Alice, hogy lehet ekkora hülye?! Nem igaz, hogy nem vették észre, hogy milyen Scarlet?! Még a nappaliba azt a kis izét vigasztalják, a sziklaszirten Edward meg teljesen ki van készülve.... Uh, ezt már nem bírom... és még egy hét a kövi frissig.. ez kínzás. De már nagyon várom a kövi fejit.

Mercédesz

Névtelen írta...

Rose az egyetlen aki a Cullenék közül jófej.Tökjó,hogy Laurent szemszög is volt!Scarlettet meg már el lehetne tüntetni a képből!Várom a kövit!

Lilimooo írta...

Oooo..:D
Jó volt olvasni egy Rosalie szemszöget.:D
Laurent olyan aranyos, kedves... megszerettem.:D
Komolyan mondom, az a Scarlett-et megölöm.:@
És Edward hogy lehet ennyire hülye?! Most őszintén..
De a legfontosabb kérdés: MI LESZ BELLÁVAL?!
Ajánlom, hogy siess a következővel!:DDD
Puszi Lilimooo

Cynthia Cylise Cullen írta...

Szia!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! KÖVIT!
Ennyi... Több nem jut eszembe...
Puszi:
Cylise

Szepy írta...

Nah drága nagyon jó lett :P
Jaj szegény olvasók... Még szerencse, hogy én már tudom, hogy mi a folytatás xD Olyan szerencsés vagyok...Na szóval én azt is tudtam, hogy bella nem fog meghalni. ha-ha xD
Juj de gonosz vagyok :O XD Na szóval fantasztikusan szuper fejezet lett.
Már várom a kövit.
Puszi

Unknown írta...

Sziia civem!!
Komolyan mondom te vmi iszonyatosan gyilkos fejiket tudsz gyártani!!!! Engem sokkolt ez a rész nem is kicsit xD de a cime az jóó illik rám csak én nem Elveszett Bárány vagyok hanem Elveszett Ikertesó de megkerültem ugy h innentől folytatódnak az esti MSN-ezések :D jajj naon jóó lett!!!!! Itt az elmaradhatatlan kommid mindjárt irok a másikhoz is :P
x.o.x.o. (LL)