2010. november 9., kedd

Pályázat!

Sziasztok!

Na véget ért a szavazás a pályázatról, és örülök, hogy sokan vannak akiknek tetszett az ötletem :)
Akkor vágjunk is a közepébe... Szepy és Memi nagyszerű címekkel áldott meg és ebből kiválasztottam a Érzelmek viharában,A halál markában és a Reményt vesztett szerelem (az utolsó az én agyszüleményem :D ) Ezek lennének a címek amik közül lehet választani. Lehet fanfiction vagy saját szereplős én mind kettőnek nagyon örülök :) Jelentkezési határidő: 2010. december 6. mikulás napja. Mivel most mindenkinek suli van - gondolom mennyire örültök - ezért elég hosszú határ időt kaptok. Beküldési határidő: 2010. december 31. Még azért fejezzük be az idén :D Ha valaki véletlenül csak jövőre tudja elküldeni, elfogadom de előtte dobjatok egy e-mailt lécci. Itt lehet jelentkezni:vicasy36@gmail.com. Eredmény hirdetés még nem tudom mikor lesz. A nyeremények: oklevél az első három legjobbnak és egy külön díjas lesz. Aki pedig nyer írhat egy fejezettet a töriből és (vagy) megírhatja az ötleteit és én meg beleírom a töribe :) Oklevelet kapnak még egy a blogon is kirakom a novellájukat.Ha szeretnétek verseket is írhatok :) Szivesen fogadom azokat is csak a címek maradjanak :P Kihagytam valamit? Remélem nem xD A friss nem tudom mikor jön a héten biztosan de előtte megírom a másik blogomra ahol számítsatok komihatár emelésre.

Puszillak titeket Aly :)

Nincsenek megjegyzések: